de e-mails die ik verstuur vanuit AcyMailing starter 5.8.1 komen niet aan bij de geadresseerde terwijl er word aangegeven dat deze met succes is verstuurd.
De helpdesk van Sohosted stuurt het volgende:
Ergens in de code staat een @chello.nl-adres als verzender aangemerkt. Omdat dit een vorm van spoofing is wordt dit door het spamfilter geblokkeerd. Wij kunnen helaas niet vinden waar dit adres als verzender ingesteld staat. Ik moet je daarom doorverwijzen naar de ontwikkelaars van acymailing
e-mails niet aangekomen bij geadresseerde
mihhaSupport Beginner
First, you have an ancient version of AcyMailing, so I would strongly advise doing an upgrade to the latest version, which is 5.10.25
Second, you didn't mention which sending method are you using
And finally, did you configure DKIM, SPF and DMARC records in your DNS, which would make sure that you can present yourself to the receiving email server as valid source of emails and not someone who is spamming around?
kan ik die upgrade zonder een back-up te maken.
en waar vindt ik de DKIM-, SPF- en DMARC-records geconfigureerd in je DNS
mihhaSupport Beginner
Yes, you can do an upgrade without the backup in best case scenario, but I would strongly recommend you do the backup first
You will have to contact your hosting support regarding the DKIM, SPF and DMARC records if you don't know how to handle those
ik probeer een groepsmail te verzenden zoals in de toegevoegde bijlage is te zien
er wordt aangegeven dat ik up to dat ben en kan deze niet upgrade
Om uw privacy te beschermen zijn externe afbeeldingen geblokkeerd in dit bericht.
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
m.maas8@chello.nl
host mx.tb.mail.iss.as9143.net [212.54.42.8]
SMTP error from remote mail server after end of data:
554 5.2.0 MXIN603 DMARC validation failed. ;id=QCp2n0aejsS4uQCp2n15qn;sid=QCp2n0aejsS4u;mta=mx10.tb;dt=2022-03-04T19:38:37+01:00;ipsrc=185.232.248.232;
Reporting-MTA: dns; spamfilter-11.sohoix.com
Action: failed
Final-Recipient: rfc822;m.maas8@chello.nl
Status: 5.0.0
Remote-MTA: dns; mx.tb.mail.iss.as9143.net
Diagnostic-Code: smtp; 554 5.2.0 MXIN603 DMARC validation failed. ;id=QCp2n0aejsS4uQCp2n15qn;sid=QCp2n0aejsS4u;mta=mx10.tb;dt=2022-03-04T19:38:37+01:00;ipsrc=185.232.248.232;